Przystąpienie do sieci EuroWarsztat – poznaj 3 korzyści, które oszczędzą twój czas i pieniądze
Średni wiek samochodu w Polsce w 2021 roku wynosił 15 lat. Nic więc dziwnego, że nawet w małym mieście działa kilka warsztatów samochodowych. Konkurencja jest spora, rynek serwisów samochodowych jest bardzo rozwinięty i ciągle rośnie. By przyciągnąć klientów, musisz się jednak wyróżnić. Czym? Najlepiej silną, rozpoznawalną marką. A taką bez wątpienia jest EuroWarsztat. Poznaj korzyści z przystąpienia do sieci EuroWarsztat.
Nawet najlepsze umiejętności prowadzenia pojazdu nie wystarczą, by utrzymać auto w dobrej kondycji. Samochody się psują, często bez względu na to, jak bardzo kierowcy o nie dbają. Dlatego tak ważne jest dla nich fachowe wsparcie warsztatów samochodowych i doświadczonych mechaników.
Popyt na wysokiej jakości usługi nie maleje i maleć nie będzie, dopóki samochody będą najpopularniejszym środkiem komunikacji. Kierowcy są zainteresowani odpowiednią konserwacją i serwisem samochodów, ale nie wybierają w ciemno. Wśród wielu opcji, szukają warsztatów godnych zaufania, polecanych przez znajomych, z dobrymi opiniami o nich znalezionymi w internecie, z którymi zwiążą się na dłużej, licząc na kompleksową obsługę i profesjonalne doradztwo. Liczą na to, że pracujący w nich mechanicy nie będą wyłącznie rzemieślnikami, ale ekspertami w swojej dziedzinie, którzy zdiagnozują problem i znajdą sposób na jego rozwiązanie.
Jak możesz zadbać o rozpoznawalność warsztatu samochodowego i pozyskać takich klientów? Wystarczy dołączyć do sieci ponad 200 serwisów ogólnopolskiej sieci EuroWarsztat i zrobić skok jakościowy w zakresie świadczonych usług, standardów zarządzania warsztatem i sposobów jego promocji, a przy tym jeszcze zaoszczędzić.
Oto 3 korzyści z bycia EuroWarsztatem, które oszczędzą Twój czas i pieniądze:
1. Logo, za którym idzie jakość
Kiedy przystąpisz do sieci EuroWarsztat, to tak jakbyś przeniósł się w czasie. Zamiast długie lata pracować na szerokie uznanie i renomę, od razu zyskujesz rozpoznawalną markę, za którą stoi wysoka jakość świadczonych usług i obsługi.
Obecnie klienci nie chcą wybierać mechaników z przypadku, o których nic nie słyszeli. Wielu woli powierzyć swoje potrzeby związane z naprawą samochodu specjalistom, którzy pracują dla dużych i sprawdzonych marek. Ludzie lubią znane marki i jeśli mogą je wybrać, nie szukają alternatyw.
EuroWarsztat już od ponad dwóch dekad z sukcesem zjednuje sobie kierowców i zbiera ich pozytywne opinie. Szyld EuroWarsztatu gwarantuje Ci zatem szybsze pozyskiwanie klientów, a co za tym idzie – zwiększone obroty. Wsparcie znanej marki, obecnej na rynku od lat, zapewnia Ci połączenie niezależności i autonomii z systemem wsparcia i rozpoznawalnością marki. Co więcej, możesz działać w makroskali, nawet jeśli działasz lokalnie i prowadzisz warsztat samochodowy.
2. Model biznesowy „pod klucz”
EuroWarsztat korzyści dla warsztatów ma wiele. Z ich punktu widzenia wyjątkowo cenny jest fakt, że sieć zapewnia wszystkim swoim partnerom mapę drogową, którą mogą podążać, aby odnieść sukces. Jako właściciel lokalnego serwisu samochodowego na jasnych zasadach dołączysz do większego, ogólnopolskiego biznesu nie tylko o uznanej na świecie marce, ale także o już wypracowanych procedurach, czytelnych standardach, ze sprawdzonym systemem organizacji obsługi klientów indywidualnych i flot samochodowych.
Co więcej, skorzystasz z ugruntowanej, głębokiej relacji między EuroWarsztatem a jego dostawcami. Oznacza to, że – z uwagi na zbiorową siłę nabywczą – zyskasz dostęp do szerokiej oferty części zamiennych od renomowanych producentów i materiałów wykorzystywanych w codziennej pracy. Serwisy zrzeszone w sieci EuroWarsztat mogą liczyć również na wsparcie w doborze właściwego wyposażenia warsztatowego, narzędzi diagnostycznych, specjalistycznego oprogramowania na preferencyjnych warunkach finansowych.
Do tego odniesiesz zauważalne korzyści z działań reklamowych i promocyjnych EuroWarsztatu prowadzonych na skalę ogólnokrajową.
3. Wsparcie merytoryczne i praktyczne
Technologia rozwija się w zawrotnym tempie, a producenci samochodów prześcigają się w kolejnych ulepszeniach i coraz bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, dlatego nie warto stać w miejscu.
W branży motoryzacyjnej, jak w każdej innej, dynamicznie rozwija się także trend eko, skutkujący tym, że coraz częstszym wyborem kierowców stają się auta elektryczne i hybrydowe – hybrydy i elektryki są bardziej przyjazne środowisku niż samochody z napędem spalinowym. W związku z tym, że coraz więcej aut tego typu pojawia się na polskich drogach, zwiększa się także zapotrzebowanie na usługi naprawcze. Kierowcy, którzy ponieśli niemałe koszty zakupu nowoczesnego auta, chcą je serwisować w wyspecjalizowanym warsztacie, który idzie z duchem czasu i odpowiada na potrzeby rynku. Jako członek sieci EuroWarsztat będziesz mieć dostęp do najnowszej wiedzy, zaawansowanych kursów i wsparcia technicznego, jakiego potrzebujesz.
Sieć EuroWarsztat stawia na ciągły rozwój, nowe wyzwania i podnoszenie kwalifikacji mechaników pracujących w warsztatach partnerskich. Dlatego regularnie organizuje szkolenia, m.in. z naprawy samochodów elektrycznych i hybrydowych – w ten sposób wypełnia lukę na rynku i przełamuje monopol na ich serwisowanie przez autoryzowane stacje obsługi, a także pozostawia w tyle konkurencję.
Ważnym elementem wsparcia w ramach sieci EuroWarsztat jest też Infolinia Techniczna i Prawna.
Przynależność do sieci warsztatów samochodowych skupionych pod szyldem EuroWarsztatu po prostu się opłaca. Po pierwsze, samym warsztatom samochodowym, które dzięki temu mariażowi wstępują do wyższej ligi w biznesie, a po drugie ich klientom, którzy otrzymują to, co najlepsze dla ich pojazdów.