Szkolenia
Wizerunek oraz profesjonalne narzędzia marketingowe nie wystarczą, jeżeli klient nie zostanie właściwie obsłużony, a warsztat nie wykaże się odpowiednim poziomem kompetencji. Również w tym zakresie warsztaty sieci EuroWarsztat mogą liczyć na wsparcie.
Szkolenia techniczne
podczas których poruszane są zagadnienia z zakresu: budowy, diagnostyki i metodologii obsługi poszczególnych układów oraz uwarunkowań prawnych stawianych warsztatom. Poziom EXPERT to seria zajęć praktycznych dla wyselekcjonowanej grupy, która zdobywa najwyższe wyniki w testach ze szkoleń. Mechanicy m.in. dokonują analizy parametrów oraz rozwiązują zasymulowane usterki w pojeździe. Udział w zajęciach rozszerza tematykę i doskonali umiejętności praktyczne. Szkolenia przeprowadzane są w całej Polsce.
Szkolenia z obsługi klienta
mają zadanie pogłębić wiedzę doradców serwisowych. Koncentrują się na obecnych trendach motoryzacyjnych dotyczących procesów obsługi klienta i budowania wizerunku firmy. Uczą też odpowiedniego podejścia do klienta, dosprzedaży usług, czy metod radzenia sobie z wymagającym klientem. Nowością na dwudniowych warsztatach jest prezentacja materiałów zebranych przez audytorów w badaniu Mystery Shopper. Na przykładzie badania tajemniczego klienta uczestnik może zobaczyć jak wygląda obsługa w warsztatach. Każdy z procesów serwisowych jest precyzyjnie analizowany pod kątem mocnych stron, jak i obszarów do poprawy.
Szkolenia dla właścicieli
serwisów EuroWarsztat wspierają w prowadzeniu działalności warsztatowej. Profesjonalizacja biznesów w branży motoryzacyjnej postępuje niesamowicie szybko. Właściciel serwisu to przedsiębiorca, menedżer i przywódca w jednym, nierzadko też doradca i planista. Nawet najlepsi mechanicy nie zapewnią sukcesu, jeśli firma nie będzie prawidłowo zarządzana. Zadaniem uczestników szkolenia jest zbudowanie biznes planu, uwzględniając potencjał organizacji i szanse na rynku. Uczestnicy szkolenia mają szansę poznać możliwości marketingu w nowych mediach. Omawiane są także bieżące zmiany legislacyjne.