< powrót
Dlaczego EuroWarsztat Flota?

Czy to możliwe, że jedna firma zrzeszająca ponad 200 warsztatów w sieci zna je wszystkie osobiście i ze wszystkimi pozostaje w przyjaznej relacji? Tak, i zdecydowanie jest to dla nas powód do dumy oraz fakt dający nam sporą przewagę u konkurencji. Nie rzucamy słów na wiatr i spieszymy z wyjaśnieniem w jaki sposób wypracowaliśmy poczucie partnerstwa, lojalności i wieloletnich przyjaźni z naszymi warsztatami:

  • Organizujemy dodatkowe szkolenia dla właścicieli oraz pracowników warsztatów, na których oprócz przekazywania specjalistycznej wiedzy, rozmawiamy o potrzebach wprowadzania zmian, dążymy do doskonalenia efektów naszej wspólnej pracy, oraz wymieniamy się doświadczeniami i spostrzeżeniami,
  • Prowadzimy cykliczne telekonferencje i szkolenia on-line podczas pandemii,
  • Nasi Koordynatorzy regularnie odwiedzają warsztaty, aby na bieżąco monitorować wszelkie zmiany, pomagać we wdrożeniu kolejnych innowacji, czy przeprowadzać Audyty wewnętrze,
  • Jesteśmy w stałym kontakcie z warsztatami, pomagając im w rozwiązywaniu codziennych problemów, co wzmacnia nasze wzajemne relacje i zaufanie.
  • Udzielamy warsztatom wsparcia technicznego dzięki dedykowanej infolinii,
  • Świętujemy razem wszelkie wydarzenia jubileuszowe

 

W jaki sposób te działania wpływają pozytywnie na obsługę firm flotowych?

  • Opracowaliśmy jednolite warunki współpracy we wszystkich warsztatach,
  • Działamy poza schematami, jeśli sytuacja klienta tego wymaga. Serwisy są gotowe podejmować działania niestandardowe, dogodne dla naszych klientów,
  • Mamy pewność, że pracujemy z kadrą wyszkolonych specjalistów,
  • Doskonale znamy najmocniejsze strony każdego z warsztatów, co pozwala na wskazanie klientowi odpowiedniego serwisu do wykonania nawet wymagających napraw

 

Jak to możliwe, że zapłacę mniej?

Zastanawiasz się w jaki sposób nasza współpraca może pozytywnie wpłynąć na Twój budżet? Czy są ukryte koszty, wysoka marża, lub stałe opłaty wynikające z podpisania umowy? Przekonaj się jak przejrzyste i stabilne warunki współpracy proponujemy.

  • Zrzeszamy w naszej sieci nie tylko warsztaty, ale również dostawców części. Proponujemy stałe rabaty na części oraz jedną stawkę za roboczogodzinę w warsztatach na terenie całej Polski,
  • Podpisując umowę nie ponosisz żadnych kosztów ani opłat stałych,
  • To Ty decydujesz o przebiegu naprawy, nie robimy nic bez Twojej akceptacji. Wszystkie koszty są jawne i masz na nie realny wpływ.
  • Proponujemy fakturowanie centralne, wszystkie faktury są w jednym miejscu a nad całokształtem będzie czuwał dedykowany opiekun, co pozwali na rzetelne monitorowanie wydatków,

 

Czy rzeczywiście zaoszczędzę czas?

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze flot, udało nam się precyzyjnie dostosować wszystkie działania do potrzeb klientów. Wiemy, że w wielu firmach nie ma dedykowane osoby, która czuwa nad terminowymi przeglądami czy naprawami eksploatacyjnymi, nie wspominając już o organizacji nieplanowanych napraw. Wszelkie procedury związane z obsługą pojazdów są czasochłonne, wymagają sprawnych i precyzyjnych działań oraz odpowiednich narzędzi.

Czy się zajmiemy?

  • Umówimy pojazd na wizytę w dogodnym dla użytkownika terminie, oraz w odpowiedniej lokalizacji,
  • Pozyskamy części,
  • Zaproponujemy pakiet rozwiązań w niestandardowych przypadkach,
  • Dopilnujemy naprawy na każdym jej etapie,
  • Wyręczymy Cię w sezonowej wymianie opon,
  • Odnotujemy przebieg serwisowania pojazdu,
  • Poinformujemy Cię o zakończonej naprawie,
  • Otrzymasz bezpośrednio od nas fakturę wraz z protokołem naprawy.

 

Jak wygląda procedura zgłoszenia pojazdu do serwisu?

Naszym celem jest zadowolenie klientów, staramy się, aby każde zlecenie było wykonane priorytetowo i bez zbędnej zwłoki. Zdejmiemy z Ciebie ciężar czasochłonnego wypełniania rubryk z danymi pojazdu przy każdym zgłoszeniu, oraz niekończącym się oczekiwaniu na infolinii, gdzie za każdym razem łączysz się z innym konsultantem. Dedykowany opiekun będzie gotów odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania bez uciążliwych przekierowań.

JAK TO DZIAŁA?

  • Użytkownik zgłasza pojazd (mailowo lub telefonicznie),
  • Wskazujemy najbliższy warsztat z naszej sieci,
  • Umawiamy użytkownika na konkretny termin oraz godzinę,
  • Przekazujemy informacje odnośnie usterek, przesyłamy kosztorys z wykazem napraw wg ustalonej stawki za rbh, w oparciu o dane zgodne z danymi producenta,
  • Po otrzymaniu autoryzacji wydajemy serwisowi dyspozycję naprawy,
  • Na bieżąco informujemy o przebiegu naprawy,
  • Po zakończonej naprawie niezwłocznie informujemy użytkownika o możliwości odbioru pojazdu, lub proponujemy usługę door to door

 

 

 

SPRAWDŹ NAS!

Przekonaj się jak to działa!

Napisz do nas pod adres: , lub zadzwoń: 570999551 i zgłoś jeden ze swoich pojazdów flotowych według powyższych wskazówek.

My przejmiemy stery, a Ty zdecydujesz, czy zostaniesz z nami na pokładzie.

 

 

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN