< powrót
11 sierpnia 2020
Dołącz do sieci EuroWarsztatów i przyciągnij do siebie nowych klientów!
W jaki sposób?
Podpowiadamy 7 niezawodnych metod!
- Organizuj lokalne akcje promocyjne. Akcje namiotowe zachęcające do darmowej kontroli auta, mogą zamienić miejscowych kierowców w Twoich stałych klientów.
- Przystąp do sieci warsztatowej. Dlaczego? Podnoszenie kompetencji, nadążanie za ciągłymi zmianami , dostęp do nowego sprzętu i technologii, preferencyjne warunki zakupu części i dostępu do dokumentacji technicznej, możliwość poradzenia się ekspertów w branży, stały rozwój działalności, atrakcyjne umowy ramowe, wsparcie w aktywnym pozyskiwaniu klientów… Wszystko to są podstawowe korzyści płynące z uczestnictwa w sieci.
- Bądź widoczny. Widocznie oznaczony obiekt z dobrym dojazdem to połowa sukcesu. Druga połowa – to widoczność w Internecie między innymi wizytówka na Google Maps!
- Poszerz zakresu swoich usług i godziny otwarcia, inwestuj w ludzi i ich potencjał.
- Pracuj nad opinią. Pracuj nad dobrą opinią i stroną internetową (m.in. regularne posty na FB, branżowe fora internetowe). Jak pokazują badania aż 25% osób czyta opinie klientów online. Niezadowolony klient podzieli się złym doświadczeniem z innymi, zadowolony – poleci Cię 3 następnym.
- Zareklamuj się wszędzie, gdzie się da. Inwestycja w marketing bezpośredni się opłaca: ogłoszenia lokalne w sieci lub nawet kolportaż ulotek (dobrana konkretna usługa do sezonu!), zrabatowane usługi sezonowe.
- Liczy się pozytywne pierwsze wrażanie. Odbieraj dzwoniący telefon lub oddzwaniaj. Udzielanie natychmiastowej pomocy potencjalnemu klientowi jest na wagę złota. A przede wszystkim zadbaj o komfortowy punkt obsługi klienta. Nic tak nie odstrasza, jak zaniedbany serwis.
Chcesz się rozwijać i jesteś otwarty na wdrażanie nowych rozwiązań -> skontaktuj się z nami!