7 sposobów jak przyciągnąć Klienta do Twojego warsztatu

Udostępnij artykuł:

7 sposobów jak przyciągnąć Klienta do Twojego warsztatu

Dołącz do sieci EuroWarsztatów i przyciągnij do siebie nowych klientów!

W jaki sposób?

Podpowiadamy 7 niezawodnych metod!

 

 

  1. Organizuj lokalne akcje promocyjne. Akcje namiotowe zachęcające do darmowej kontroli auta, mogą zamienić miejscowych kierowców w Twoich stałych klientów.
  2. Przystąp do sieci warsztatowej. Dlaczego? Podnoszenie kompetencji, nadążanie za ciągłymi zmianami , dostęp do nowego sprzętu i technologii, preferencyjne warunki zakupu części i dostępu do dokumentacji technicznej, możliwość poradzenia się ekspertów w branży, stały rozwój działalności, atrakcyjne umowy ramowe, wsparcie w aktywnym pozyskiwaniu klientów… Wszystko to są podstawowe korzyści płynące z uczestnictwa w sieci.
  3. Bądź widoczny. Widocznie oznaczony obiekt z dobrym dojazdem to połowa sukcesu. Druga połowa – to widoczność w Internecie między innymi wizytówka na Google Maps!
  4. Poszerz zakresu swoich usług i godziny otwarcia, inwestuj w ludzi i ich potencjał.
  5. Pracuj nad opinią. Pracuj nad dobrą opinią i stroną internetową (m.in. regularne posty na FB, branżowe fora internetowe). Jak pokazują badania aż 25% osób czyta opinie klientów online. Niezadowolony klient podzieli się złym doświadczeniem z innymi, zadowolony – poleci Cię 3 następnym.
  6. Zareklamuj się wszędzie, gdzie się da. Inwestycja w marketing bezpośredni się opłaca: ogłoszenia lokalne w sieci lub nawet kolportaż ulotek (dobrana konkretna usługa do sezonu!), zrabatowane usługi sezonowe.
  7. Liczy się pozytywne pierwsze wrażanie. Odbieraj dzwoniący telefon lub oddzwaniaj. Udzielanie natychmiastowej pomocy potencjalnemu klientowi jest na wagę złota. A przede wszystkim zadbaj o komfortowy punkt obsługi klienta. Nic tak nie odstrasza, jak zaniedbany serwis.

 

Chcesz się rozwijać i jesteś otwarty na wdrażanie nowych rozwiązań -> skontaktuj się z nami!