• Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych:250 w Polsce, prawie 6 tys. na Świecie
  • Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych:250 w Polsce, prawie 6 tys. na Świecie
  • Korzyści z przystąpienia do siecimarketing, szkolenia, wsparcie techniczne

    Warto Wiedzieć

    • 10 maja 2018

      Usterka w Audi A4 B8 - silnik w trybie awaryjnym, brak mocy, świecąca kontrolka MIL

      Pojazd trafił do serwisu z objawami: praca silnika w trybie awaryjnym, brak mocy, świecąca kontrolka MIL. Objawy pojawiają się wyłącznie podczas jazdy pod gwałtownie zwiększonym obciążeniem. Układ sterowania silnika oraz układ paliwowy firmy Bosch. Serwis podjął próbę odczytu kodów pamięci błędów sterownika silnika urządzeniem KTS 570 firmy Bosch, w której zarejestrowany był jeden kod błędu P0087 – Ciśnienie paliwa w magistrali, ciśnienie zbyt niskie. Odczyt możliwych parametrów rzeczywistych sterownika silnika dotyczących ciśnienia paliwa w szynie rail na biegu jałowym nie wykazał nieprawidłowości. Wartość wymagana ciśnienia paliwa pokrywała się z wartością rzeczywistą. Sprawdzono również schemat instalacji elektrycznej pod względem ciągłości wiązki przewodów i napięć zasilających czujnika ciśnienia paliwa w szynie rail oraz zaworu regulacji wysokiego ciśnienia DRV, a także zaworu regulacji ilości paliwa ZME (sprawdzono także oporności cewek zaworów). Sprawdzeniu poddano również wydajność pompy wysokiego ciśnienia paliwa, a także sprawność dwóch pomp niskociśnieniowych. Zdemontowano wtryskiwacze i oddano do sprawdzenia na stół probierczy, a także wymieniono filtr paliwa. Żadne z powyższych czynności nie przyniosły rezultatów oraz nie wskazały przyczyny usterki.

      czytaj więcej >
    • 25 kwietnia 2018

      Usterka w Fiat Panda - losowe wypadanie zapłonu na 3 cylindrze

      Pojazd trafił do warsztatu z powodu losowego wypadania zapłonu na 3 cylindrze. Na warsztacie dokonano diagnostyki komputerowej oraz sprawdzenie układu dolotowego oraz układu zapłonowego. Zweryfikowano je jako sprawne, dla pewności wymieniono jeszcze cewki oraz świece. Niestety wymiana tych elementów nie pomogła. Kolejnym elementem, który poddanym diagnozie była listwa wtryskowa wraz z wtryskiwaczami, które również zostały oceniona jako sprawne. Sprawdzono również drożność wiązki za pomocą multimetru również nie wykazała zastrzeżeń. Temat losowego wypadania zapłonu trafił na infolinie techniczną.

      czytaj więcej >
    • 12 kwietnia 2018

      Usterka w Opel Astra G - zerwany pasek rozrządu

      Auto trafiło do warsztatu naprawczego po zerwaniu paska rozrządu. Po zdemontowaniu głowicy –wymieniono uszkodzone zawory na czwartym cylindrze. Głowicę poddano kompletnemu remontowi. Wymieniono uszkodzone zawory, prowadnice uszczelniacze. Sprawdzono szczelność, oraz poddano planowaniu. Po prawidłowym montażu na silniku, auto odpalono – nie stwierdzając jakichkolwiek nieprawidłowości. Auto wyjechało z warsztatu, a po 3 dniach wróciło...

      czytaj więcej >
    • 27 marca 2018

      Usterka w Audi A4 b8 - nierówna praca silnika na biegu jałowym

      Przypadek serwisowy dotyczy Audi A4 b8 z 2011 roku, z silnikiem 2.0 TFSI. Problem polegał na nierównej pracy silnika na biegu jałowym, wypadanie zapłonu. Warsztat po przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej zdekodował błąd zbyt małej ilości powietrza. Kierownictwo warsztatu podjęło decyzje o wymianie pokrywy zaworów wraz z odmą. Niestety to nie pomogło.

      czytaj więcej >
    • 10 marca 2018

      Usterka w Fiat Grande Punto - wysoka temperatura płynu chłodzącego

      Prezentowany przypadek serwisowy dotyczy pojazdu marki Fiat Grande Punto 2006 rok z silnikiem 1.4. Klient do jednego z warsztatów naszej sieci zgłosił usterkę zbyt wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Po uruchomieniu pojazdu na zegarze temperatury płynu chłodzącego wskazówka, wskazywała maksymalną wartość. Mechanik wymienił czujnik temperatury cieczy chłodzącej ale nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu. W celu jednoznacznej diagnozy usterki serwis skierował temat badanego samochodu na infolinię techniczną...

      czytaj więcej >
    • 16 lutego 2018

      Usterka w Volkswagen Sharan 2,0 TDI - brak mocy, świecąca kontrolka MIL

      Volkswagen Sharan 2,0 TDI, kod silnika CFFB zasilanym olejem napędowym, rok produkcji 2010-2015 trafił do serwisu z objawami: praca silnika w trybie awaryjnym, brak mocy, świecąca kontrolka MIL. Układ sterowania silnika oraz układ paliwowy firmy Bosch. Serwis podjął próbę odczytu kodów pamięci błędów sterownika silnika urządzeniem KTS 570 firmy Bosch, w której zarejestrowany był jeden kod błędu P22A100 – Czujnik NOx 2, rząd 1, sygnał za niski. Odczyt możliwych parametrów rzeczywistych sterownika silnika, dotyczących czujnika NOx nie wykazał nieprawidłowości. Wszystkie parametry mieściły się w normie. Sprawdzono również schemat instalacji elektrycznej pod względem ciągłości wiązki przewodów i napięć zasilających.

      czytaj więcej >
    • 9 lutego 2018

      Usterka w Alfa Romeo 159 Sportwagon - nadmierne dymienie

      Przypadek serwisowy, dotyczy Alfy Romeo 159 Sportwagon z silnikiem 1.9 JTD 110 Kw z 2006. Pojazd trafił do warsztatu z powodu nadmiernego dymienia na czarny kolor w górnych wartościach obrotowych. Elektromechanik po przyjęciu pojazdu na serwis, dokonał jazdy testowej oraz analizy wartości rzeczywistych. Diagnostyka komputerowa nie wykazała błędów systemowych.

      czytaj więcej >
    • 29 stycznia 2018

      Usterka w Peugeota 2006 1.4 - problem ze zgaszeniem pojazdu

      Przypadek serwisowy dotyczy Peugeota 206 1.4 benzyna 55 Kw z 2006 roku. Auto trafiło do warsztatu z usterką, która dotyczyła braku możliwości zgaszenia pojazdu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Pracownicy warsztatu dokonali sprawdzenia sprawności bezpieczników, stanu instalacji elektrycznej pod kontem przejścia oraz zwarcia. Dokonano również diagnostyki komputerowej, która nie wykazała błędów systemowych.

      czytaj więcej >
    • 9 stycznia 2018

      Usterka w Volkswagen Tuareg - pneumatyczne zawieszenie

      Klient do jednego z warsztatów naszej sieci zgłosił usterkę pneumatycznego zawieszenia. Samochód po dłuższym postoju opadł na przednich amortyzatorach. Mechanik podjął próbę przeprowadzenia adaptacji przy pomocy VCDS. Niestety procedura zakończyła się niepowodzeniem. W celu jednoznacznej diagnozy usterki serwis skierował temat badanego samochodu na infolinię techniczną.

      czytaj więcej >
    • 22 listopada 2017

      Usterka w Audi A6 - niesprawna klimatyzacja

      Pojazd trafił do warsztatu z powodu nie działającej klimatyzacji. Mechanik zajmujący się danym przypadkiem wykonał procedurę odzysku i uzupełnienia czynnik oraz oleju do wartości znamionowych. Mimo wszystko klimatyzacja nadal nie działała. Po dokonaniu diagnostyki komputerowej układu klimatronikc, system nie zarejestrował żadnego błędu. Przypadek trafił na infolinie techniczną...

      czytaj więcej >

    Newsletter

    Zapisz się do newslettera aby otrzymywać najważniejsze informacje o promocjach i nowościach.

    Zapoznaj się z polityką prywatności