Teraz środowisko – neutralne emisyjnie oleje silnikowe

Teraz środowisko – neutralne emisyjnie oleje silnikowe

Kwestie dotyczące środowiska naturalnego stają się coraz bardziej popularne. Potwierdzają to badania, z których wynika, że trzech na czterech właścicieli samochodów na świecie martwi się zanieczyszczeniem powietrza powodowanym przez ich auta, a 43% konsumentów chce, by producenci ułatwiali im dokonywanie zrównoważonych wyborów.  

Na powyższe potrzeby starają się również odpowiadać producenci środków smarnych.

 

Zapotrzebowanie na środki smarne wzrasta w miarę zwiększania się potrzeb dotyczących mobilności. Jednocześnie konieczne jest znalezienie balansu między wzrostem tego popytu, a wpływem środków smarnych na środowisko naturalne. Klienci coraz częściej oczekują od marek zrównoważonych produktów i usług oraz ułatwiania im dokonywania wyborów zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Już 60% z nich twierdzi, że byliby bardziej skłonni do kupowania od firmy oferującej program kompensacji emisji CO2. Dlatego tak ważne jest, by oleje silnikowe spełniały warunki zrównoważonego rozwoju. Minimalizowanie szkodliwego wpływu na środowisko powinno dotyczyć wszystkich etapów życia produktu – od pozyskania surowców po utylizację po zakończeniu eksploatacji.

 

Odpowiedzialna przyszłość

Jeden z najbardziej istotnych obecnie trendów w branży to minimalizowanie szkodliwego wpływu na środowisko i spełnianie warunków zrównoważonego rozwoju. Dla Shell kwestie środowiskowe są równie ważne jak rozwój technologiczny. Na dowód tego już w ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek oleje neutralne emisyjnie, w tym neutralny emisyjnie olej silnikowy Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. Olej ten stworzono z myślą o najwyższej wydajności i osiągach silnika oraz niższym zużyciu paliwa,
a jednocześnie jest on doskonałą propozycją dla osób poszukujących zrównoważonych rozwiązań – mówi Cezary Wyszecki, Doradca Techniczny w dziale sprzedaży pośredniej środków smarnych w Shell Polska.

W związku z coraz surowszymi przepisami i rosnącą świadomością użytkowników samochodów, produkty tego typu są coraz bardziej pożądane przez klientów. Podczas wytwarzania neutralnego emisyjnie oleju Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, Shell unika emisji i ogranicza je między innymi poprzez wykorzystywanie energii odnawialnej, ograniczanie ilości odpadów, stosowanie bardziej zrównoważonych materiałów opakowaniowych oraz podnoszenie efektywności energetycznej swoich operacji. Olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 jest także neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki globalnemu portfelowi kredytów węglowych Shell opartych na ochronie przyrody. Shell kompensuje emisje CO2 na wszystkich etapach cyklu życia tego oleju: pozyskiwania surowców, pakowania, produkcji, dystrybucji, użytkowania przez klienta oraz utylizacji produktu.

 

Oleje Shell spełniają największe wymagania

„Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany z gazu ziemnego. Jego formulacja została opracowana w oparciu o unikalną technologię Shell PurePlus, dzięki której olej silnikowy aktywnie pomaga utrzymać silniki w czystości. Dodatkowo zawiera zaawansowany technologicznie pakiet dodatków oczyszczających silnik z osadów co umożliwia obniżenie tarcia i tym samym zmniejszenie zużycia paliwa, nawet o 2,6%” – podkreśla Cezary Wyszecki, Doradca Techniczny w dziale sprzedaży pośredniej środków smarnych w Shell Polska.

Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym jest wyzwaniem globalnym i wymaga zmiany sposobu myślenia o wielu dziedzinach naszego życia, także motoryzacji. Korzystanie z takich rozwiązań jak neutralne emisyjnie oleje silnikowe stanowi bardzo ważny element w realizacji celu, jakim jest ograniczenie negatywnego wpływu samochodów na środowisko naturalne. Sięganie po nowoczesne, tworzone zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju środki smarne jak oleje Shell Helix przynosi jednak nie tylko korzyści dla środowiska. Przekłada się również na zyski biznesowe – pozwala budować lojalność klientów, którzy mają coraz większą świadomość ekologiczną. Neutralny emisyjnie olej silnikowy klasy premium może być więc dochodowy, zapewniając przy tym wysoką wydajnośći ochronę silnika, z których od dawna znane są oleje Shell.

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco