Jak czynnik chłodniczy wydostaje się z intalacji układu klimatyzacji przy założeniu, że jest to układ szczelny?

Jak czynnik chłodniczy wydostaje się z intalacji układu klimatyzacji przy założeniu, że jest to układ szczelny?

Poprzez jakiejkolwiek części jej elementów, takich jak O-ringi, uszczelnienia sprężarki, przewody elastyczne, itp. Cząsteczki czynnika są na tyle małe, że potrafią się wydostawać z układu klimatyzacji nawet wtedy gdy wydaje się nam, że układ jest szczelny. Ubytek czynnika w stosunku rocznym zależy często od producenta samochodu i normy według której wytworzono układ klimatyzacji. Poszczególne regiony świata posługują się innymi normami dotyczącymi konstruowania układów.
 

Jak można zauważyć, że coś jest nie tak z moją klimatyzacją?

Temperatura wytwarzana przez układ jest nie wystarczająca, zauważalny słabszy przepływ powietrza, hałas towarzyszący działaniu klimatyzacji lub inne nieprawidłowości w działaniu.
 

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco
  • MISFAT MISFAT
  • MECAFILTER MECAFILTER