< powrót
Dlaczego filtro-osuszacz musi być wymieniany?

Filtro-osuszacz powinien być wymieniony przy każdym otwarciu układu klimatyzacji (również nieszczelności układu) oraz w przypadku kiedy jest zapełniony wilgocią lub zablokowany przez zanieczyszczenia.

Filtro-osuszacz jest odpowiedzialny za pochłanianie wilgoci i filtrację zanieczyszczeń w układzie. Stanowi również magazyn ciekłego czynnika chłodniczego oraz jest separatorem gazu i cieczy. Filtro-osuszacz przepełniony wilgocią przepuszcza ją na element rozprężny gdzie wilgoć potrafi zamarznąć powodując blokadę przepływu czynnika chłodniczego i oleju. Sprężarka w takim przypadku może ulec bardzo szybko uszkodzeniu.

 

A.Gertruda  (NRF)

 

 

 Przyjedź do EuroWarsztatu, sprawdzimy układ klimatyzacji w Twoim samochodzie!

>>>>>>>>>> www.eurowarsztat.pl/mapa-warsztatow

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL