• Promocja dla EuroWarsztatów
  • Promocja dla EuroWarsztatów
  • Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych:200 w Polsce, ponad 5 tys. na Świecie
  • Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych:200 w Polsce, ponad 5 tys. na Świecie
  • EuroClubProgram lojalnościowy dla partnerów

    Warto Wiedzieć

    • 16 lutego 2018

      Usterka w Volkswagen Sharan 2,0 TDI - brak mocy, świecąca kontrolka MIL

      Volkswagen Sharan 2,0 TDI, kod silnika CFFB zasilanym olejem napędowym, rok produkcji 2010-2015 trafił do serwisu z objawami: praca silnika w trybie awaryjnym, brak mocy, świecąca kontrolka MIL. Układ sterowania silnika oraz układ paliwowy firmy Bosch. Serwis podjął próbę odczytu kodów pamięci błędów sterownika silnika urządzeniem KTS 570 firmy Bosch, w której zarejestrowany był jeden kod błędu P22A100 – Czujnik NOx 2, rząd 1, sygnał za niski. Odczyt możliwych parametrów rzeczywistych sterownika silnika, dotyczących czujnika NOx nie wykazał nieprawidłowości. Wszystkie parametry mieściły się w normie. Sprawdzono również schemat instalacji elektrycznej pod względem ciągłości wiązki przewodów i napięć zasilających.

      czytaj więcej >
    • 9 lutego 2018

      Usterka w Alfa Romeo 159 Sportwagon - nadmierne dymienie

      Przypadek serwisowy, dotyczy Alfy Romeo 159 Sportwagon z silnikiem 1.9 JTD 110 Kw z 2006. Pojazd trafił do warsztatu z powodu nadmiernego dymienia na czarny kolor w górnych wartościach obrotowych. Elektromechanik po przyjęciu pojazdu na serwis, dokonał jazdy testowej oraz analizy wartości rzeczywistych. Diagnostyka komputerowa nie wykazała błędów systemowych.

      czytaj więcej >
    • 29 stycznia 2018

      Usterka w Peugeota 2006 1.4 - problem ze zgaszeniem pojazdu

      Przypadek serwisowy dotyczy Peugeota 206 1.4 benzyna 55 Kw z 2006 roku. Auto trafiło do warsztatu z usterką, która dotyczyła braku możliwości zgaszenia pojazdu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Pracownicy warsztatu dokonali sprawdzenia sprawności bezpieczników, stanu instalacji elektrycznej pod kontem przejścia oraz zwarcia. Dokonano również diagnostyki komputerowej, która nie wykazała błędów systemowych.

      czytaj więcej >
    • 9 stycznia 2018

      Usterka w Volkswagen Tuareg - pneumatyczne zawieszenie

      Klient do jednego z warsztatów naszej sieci zgłosił usterkę pneumatycznego zawieszenia. Samochód po dłuższym postoju opadł na przednich amortyzatorach. Mechanik podjął próbę przeprowadzenia adaptacji przy pomocy VCDS. Niestety procedura zakończyła się niepowodzeniem. W celu jednoznacznej diagnozy usterki serwis skierował temat badanego samochodu na infolinię techniczną.

      czytaj więcej >
    • 1 grudnia 2017

      Usterka w Ford Transit 2,0 TDCi - silnik nie odpala

      Ford Transit 2,0 TDCi, kod silnika FIFA zasilanym olejem napędowym, rok produkcji 2003. Pojazd trafił do serwisu z objawami: silnik nie odpala. Układ sterowania silnika oraz układ paliwowy firmy Delphi. Serwis regeneruje pompę HP Delphi model DFP1. Silnik odpala, ale chodzi bardzo nie równo, falują obroty na biegu jałowym. W sterowniku silnika zapisane są błędy dotyczące czterech wtryskiwaczy. Oddano wtryskiwacze do sprawdzenia na stole probierczym. Zregenerowano komplet czterech wtryskiwaczy (DFI 1.5). Zamontowano oraz odpowietrzono wtryskiwacze zgodnie z procedura producenta. Brak możliwości wykonania adaptacji wtryskiwaczy. Czas wtrysku odczytany z parametrów rzeczywistych był bardzo krótki. Wtryski oddawane do sprawdzenia na stół probierczy trzykrotnie, pozytywnie przechodziły test.

      czytaj więcej >
    • 22 listopada 2017

      Usterka w Audi A6 - niesprawna klimatyzacja

      Pojazd trafił do warsztatu z powodu nie działającej klimatyzacji. Mechanik zajmujący się danym przypadkiem wykonał procedurę odzysku i uzupełnienia czynnik oraz oleju do wartości znamionowych. Mimo wszystko klimatyzacja nadal nie działała. Po dokonaniu diagnostyki komputerowej układu klimatronikc, system nie zarejestrował żadnego błędu. Przypadek trafił na infolinie techniczną...

      czytaj więcej >
    • 9 listopada 2017

      Usterka w Kia Sportage 2.0 - spalenie oleju w dużych ilościach

      Omawiany przypadek serwisowy dotyczy Kia Sportage 2.0 benzyna z 2002 roku z napędem 4X4. Klient uskarża się na braki oleju silnikowego, który to spalał w dość dużych ilościach. Według relacji właściciela pojazdu około 1l na 100 km. Ale to nie koniec anomalii, z okolic tylnej części silnika słyszalny był ,,gwizd” po dokonaniu próby parametru ciśnienia sprężania, wynik badania był pozytywny a wskazywane wartości mieściły się w tolerancji producenta.

      czytaj więcej >
    • 25 października 2017

      Usterka w Opel model Astra H - brak możliwości uruchomienia klaksonu

      W jednym z serwisów naprawczych klient zgłosił problem polegający na braku możliwości uruchomienia ostrzegawczego sygnału dźwiękowego (tzw. klaksonu) podczas, gdy w pojeździe włączone są światła. Podczas kontaktu z infolinią techniczną poinformowano, iż zdemontowano poduszkę gazową i zweryfikowano włącznik klaksonu oraz sprawdzono instalację elektryczną według posiadanego schematu. Poproszono serwis o weryfikację czy problem nie występuje w momencie, kiedy światła są wyłączone.

      czytaj więcej >
    • 9 października 2017

      Usterka w Honda CR-V z silnikiem 2,2 - po naprawie blacharko-lakierniczej klimatyzacja przestała działać

      Prezentowany przypadek serwisowy, dotyczy pojazdu marki Honda CR-V z silnikiem 2,2 zasilanym olejem napędowym, rok produkcji 2008. Pojazd trafił do serwisu z objawami: po naprawie blacharko-lakierniczej klimatyzacja przestała działać. W sterowniku układu klimatyzacji oraz sterowniku silnika brak błędów. Serwis postanowił opróżnić i ponownie nabić układ klimatyzacji odpowiednią ilością czynnika chłodniczego oraz sprawdzić ciśnienie na manometrach (pokazywały prawidłową wartość). Nie nastąpiła poprawa.

      czytaj więcej >
    • 21 września 2017

      Usterka w Peugeot 206 1.6 HDI - problemy z uruchomieniem silnika

      Peugeot 206 1.6 HDI 2006 rok cykliczne problemy z uruchomieniem silnika. W sterowniku silnika nie widnieją zapisane żadne kody usterek. W celu weryfikacji przeprowadzono analizę parametrów rzeczywistych. W momencie, gdy czujnik ciśnienia na zapłonie wskazuje w przybliżeniu około 300 bar nie istnieje możliwość uruchomienia silnika, natomiast w momencie, kiedy ciśnienie jest około 0-3 bar problem nie występuje.

      czytaj więcej >

    Newsletter

    Zapisz się do newslettera aby otrzymywać najważniejsze informacje o promocjach i nowościach.

    Zapoznaj się z polityką prywatności