< powrót
Klimatyzacja na każdą porę roku

Wilgoć, która absorbowana jest do wnętrza układu klimatyzacji, powinna być osuszana. Jeśli tak się nie dzieje, prowadzi to do rdzewienia i w efekcie do rozszczelnienia układu. Jeśli tak się nie dzieje, prowadzi to do rdzewienia i w efekcie końcowym do rozszczelnienia układu.

Higroskopijny olej absorbyje wilgoć do wnętrza układu klimatyzacji. Jeżeli układ nie pracuje to olej nie jest transportowany przez osuszacz czyli niezwiązana w nim wilgoć może zacząć utleniać aluminium oraz w przypadku oleju niezabezpieczonego chemicznie zacznie on wytwarzać kwas. W przypadku braku obrotu wału kompresora, wilgoć absorbowana przez olej przechodzi pomiędzy wałem a uszczelnieniem czołowym prowadząc do rdzewienia wału kompresora i w efekcie końcowym do roszczelnienia w tym miejscu.

 

A.Gertruda  (NRF)

 

 

 Przyjedź do EuroWarsztatu, sprawdzimy układ klimatyzacji w Twoim samochodzie!

>>>>>>>>>> www.eurowarsztat.pl/mapa-warsztatow

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN