< powrót
Biznesowe szkolenia dla EuroWarsztatów

Motywacja pracowników to temat, który dotyczy każdego z przedsiębiorców. Na wrześniowych szkoleniach dla właścicieli warsztatów poruszony został temat efektywnego motywowania swojego zespołu. Z aktywnym udziałem uczestników podważone zostały dwa najbardziej skrajne mity dotyczące motywowania pracowników.

Motywacja może wynikać z różnych źródeł, zarówno pozytywnych jak i negatywnych - ważne jest jednak by nie opiewała ona jedynie na stopie materialnej. Z motywacją wewnętrzna mamy do czynienia wtedy, gdy pracownik podejmuje działanie ze względu na samo to działanie, czego przykładem jest jego zaangażowanie pracownika w życie firmy i gotowość do włożenia dodatkowego wysiłku dla sukcesu organizacji. Lecz o to wszystko musi zadbać również pracodawca. W takim razie jak efektywnie motywować swoich pracowników tak, aby ich motywacja sale rosła?  O tym właśnie rozmawialiśmy na ostatnich wrześniowych szkoleniach dla właścicieli oraz osób zarządzających warsztatem.

Poruszaliśmy się również w tematyce komunikacji z pracownikami – o tym jak warto, oraz jak nie powinno się przekazywać swoich komunikatów.  Posługując się modelem von Thuna wykonywaliśmy ćwiczenia z precyzyjnego i konstruktywnego przekazywania informacji, a także reagowania na nieodpowiednie zachowania. Kontynuacją serii szkoleniowej o komunikacji pracodawca – pracownik będzie przeprowadzenie szkolenia dla pracowników warsztatów o tym jak powinna wyglądać komunikacja w miejscu pracy.

Kolejny dzień szkoleniowy rozpoczął nowy blok tematyczny dotyczący roli mediów społecznościowych. Spójność wizualna online i offline, odpowiedni content oraz umiejętne reagowanie na negatywne opinie – to wszystko stanowi podstawę komunikacji marketingowej. Podczas praktycznej części szkolenia mogliśmy przekonać się jak ważna jest wizytówka google oraz jak samemu odpowiednio ją zoptymalizować. Skupiliśmy się również na negatywnych opiniach, które w każdej branży są nieuniknione – warto jednak nauczyć się odpowiednio nimi zarządzać. Mądre odpowiedzi na komentarze, odwołania i nerwy na wodzy sprawią, że profesjonalizm zostanie zachowany, a dobre imię warsztatu nie nadszarpnięte.

Obecność na różnych platformach społecznościowych i budowanie wartościowego contentu online jest niezwykle ważną kwestią w komunikacji warsztatu z klientem. Szczególnie, że w ostatnich latach, rola mediów społecznościowych w marketingu i komunikacji znacząco wzrosła. Już blisko 28 milionów Polaków korzysta z różnych platform społecznościowych, a czas na nich spędzany z roku na rok wzrasta! 

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco