15 maja 2018
W sieci EuroWarsztat rozpoczął się nowy cykl szkoleń dla doradców serwisowych. Szkolenia skupiają się przede wszystkim na opanowaniu wiedzy na temat obecnych trendów motoryzacyjnych w obrębie procesów obsługi klienta.
Dwudniowe warsztaty obejmują:
- procesy miękkie kierowane w stronę klienta,
- twarde standardy w kontekście ujednolicenia wewnętrznych procedur,
- aktywne przyjęcie klienta w serwisie,
- kontakt w trakcie obsługi,
- definiowanie potrzeb z wykorzystaniem technik zadawania pytań,
- aktywne wydanie i dążenie do utrzymania relacji długofalowych,
- umiejętności wywierania wpływu i zamykania sprzedaży w serwisie.
Wdrożenie w obsłudze klienta powyższych fundamentów, pomoże zwiększyć rentowność każdego z serwisów. Szczególną uwagę zwracamy na budowanie wizerunku firmy oraz dbałość o klienta. W czasach silnej konkurencji na rynku, klient a także indywidualne podejście do problemu z jakim się zgłasza, jest niezwykle istotne. Na szkoleniu prezentujemy pełne materiały zebrane przez audytorów w badaniu jakości obsługi poprzez wizyty Mystery Shopper. Na przykładzie badania tajemniczego klienta pokazujemy uczestnikom jak wygląda obsługa w punktach należących do sieci Eurowarsztat. Każdy z procesów serwisowych jest precyzyjnie analizowany w celu pokazania zarówno mocnych stron jak i obszarów do poprawy. Moduł kończy się podsumowaniem wniosków i wypracowaniem planów działań na przyszłość.
Celem szkolenia pracowników obsługi klient jest maksymalne zmotywowanie uczestników warsztatów do wprowadzenia zmian i określenia sobie długofalowych celów sprzedażowych zgodnie z metodą SMART.