Szkolenia z obsługi klienta

15 maja 2018

Udostępnij artykuł:

Szkolenia z obsługi klienta

W sieci EuroWarsztat rozpoczął się nowy cykl szkoleń dla doradców serwisowych. Szkolenia skupiają się przede wszystkim na opanowaniu wiedzy na temat obecnych trendów motoryzacyjnych w obrębie procesów obsługi klienta.  

Dwudniowe warsztaty obejmują:

  • procesy miękkie kierowane w stronę klienta,
  • twarde standardy w kontekście ujednolicenia wewnętrznych procedur, 
  • aktywne przyjęcie klienta w serwisie,
  • kontakt w trakcie obsługi,
  • definiowanie potrzeb z wykorzystaniem technik zadawania pytań,
  • aktywne wydanie i dążenie do utrzymania relacji długofalowych, 
  • umiejętności wywierania wpływu i zamykania sprzedaży w serwisie. 

Wdrożenie w obsłudze klienta powyższych fundamentów, pomoże zwiększyć rentowność każdego z serwisów. Szczególną uwagę zwracamy na budowanie wizerunku firmy oraz dbałość o klienta. W czasach silnej konkurencji na rynku, klient a także indywidualne podejście do problemu z jakim się zgłasza, jest niezwykle istotne.  Na szkoleniu prezentujemy pełne materiały zebrane przez audytorów w badaniu jakości obsługi poprzez wizyty Mystery Shopper. Na przykładzie badania tajemniczego klienta pokazujemy uczestnikom jak wygląda obsługa w punktach należących do sieci Eurowarsztat. Każdy z procesów serwisowych jest precyzyjnie analizowany  w celu pokazania zarówno mocnych stron jak i obszarów do poprawy.  Moduł kończy się podsumowaniem wniosków i wypracowaniem planów działań na przyszłość.

Celem szkolenia pracowników obsługi klient jest maksymalne zmotywowanie uczestników warsztatów do wprowadzenia zmian i określenia sobie długofalowych celów sprzedażowych zgodnie z metodą SMART.