Szkolenie z obsługi klienta oraz aktywności sprzedażowe w czasach SARS COV2

< powrót
Szkolenie z obsługi klienta oraz aktywności sprzedażowe w czasach SARS COV2

W obecnie dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku motoryzacyjnym sieć Eurowarsztat zorganizowała szkolenie dla swoich partnerów biznesowych. Celem przygotowanego warsztatu było przede wszystkim zintegrowanie wspólnych działań na rzecz utrzymania zyskowności punktów serwisowych oraz udzielenia wsparcia merytorycznego w obszarze pozyskiwania nowych klientów. Formuła szkolenia w związku z obostrzeniami dotyczącymi kontaktów międzyludzkich opierała się na meetingu z wykorzystaniem sieci internetowej.

 

Za pomocą sesji szkoleniowej podjęte zostały kluczowe tematy dotyczące obecnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Omówiono przewidywane zmiany krótko i długoterminowe w okresie pandemii z uwzględnieniem roli jaką odegrają punkty serwisowe sieci Eurowarsztat.

Zostały przeanalizowane obecne szanse rynkowe do wykorzystania przez punkty partnerskie. Ważnym z tematów było skategoryzowanie klienta i ukierunkowanie działań marketingowych w stronę tych najbardziej dochodowych w obecnym czasie.

Tematy szkoleniowe były także skierowane do kwestii zmian w zarządzaniu warsztatami. Obecna sytuacja wymusza na nas zmiany w tym obszarze, aby styl zarządzania uwzględniał modyfikacje w strategii długofalowej prowadzenia biznesu.

W obecnej sytuacji rynkowej punkty serwisowe potrzebują wypracować nowe standardy tak w obszarze obsługi klienta jak również ścieżek dotarcia do nowych grup klientów z zupełnie innymi potrzebami. Dlatego treści ujęte w prezentacji dotyczyły modyfikacji procedur wewnętrznych zapewniających bezpieczeństwo pracy jak i obsługowych mających na celu utrzymanie obecnego klienta oraz pozyskanie nowego przed odpowiednie aktywności sprzedażowe na zewnątrz.  Z tym z kolei związany był kolejny temat spotkania czyli analiza dróg dotarcia do klientów. W dzisiejszej sprzedaży usług główną rolę pełnił będzie kontakt zdalny z klientem dlatego sieć EuroWarsztat przesuwa akcent wspierający punkty serwisowe na marketing serwisowy. Na szkoleniu przeanalizowane zostały różne zdalne drogi dotarcia do klienta oraz sposoby na wzmocnienie marketingu serwisowego jako efektywnej formy eksponowania swoich usług za zewnątrz. Uczestnicy bardzo aktywnie włączali się w dyskusję co świadczy o tym, iż inicjowanie tego typu działań jest oczekiwane i bardzo potrzebne.

Wspólnie z zarządzającymi siecią EuroWarsztat będziemy obserwować dokonujące się zmiany na rynku i odpowiednio szybko reagować z treściami szkoleniowymi dedykowanymi dla partnerów serwisowych sieci.

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco