30 września 2019
Za nami kolejny sezon kampanii regionalnych pod hasłem „DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO", jesteśmy pionierami w tej dziedzinie. Tradycyjnie organizujemy je wspólnie z dostawcami i EuroWarsztatami. Celem akcji było zwiększenie bezpieczeństwa poprzez zachęcanie kierowców do wykonania bezpłatnych przeglądów pojazdów. Działania zainteresowały wielu kierowców i wpłynęły na budowę pozytywnego wizerunku sieci EuroWarszat ale to przede wszystkim doskonały sposób promocji warsztatu.
Wielu klientów po dokonaniu bezpłatnego kontroli wróciło do naszej sieci, aby kontynuować naprawę. Idea akcji była bardzo prosta – na specjalnie przygotowanych stanowiskach mechanicy EuroWarsztatów bezpłatnie kontrolowali samochody potencjalnych klientów. Przeglądy najczęściej były organizowane w weekendy w pobliżu centr handlowych lub stacji benzynowych.
Sieć Eurowarsztat razem z profesjonalną ekipą eventową pomaga przygotować widoczne stanowisko. Bierzemy na siebie także pozyskanie partnerów, którzy mogą partycypować w kosztach oraz dostarczamy materiały reklamowe i gadżety. Przed każdą akcją uruchamiamy kampanię promocyjną w mediach społecznościowych i sieci Google.
Podczas przeglądów koncentrowaliśmy się na kontroli stanu akumulatora, oświetlenia (bardzo ważne przed zimą), kontrola płynów eksploatacyjnych, pomiar jakości płynu hamulcowego, kontrola amortyzatorów. Nic nie stało na przeszkodzie aby przy okazji przeglądu kontrolować także stan klimatyzacji i bieżnika opon. Tak naprawdę zakres badania zależał z jednej strony od wyposażenia, którym dysponuje warsztat, a z drugiej - od inwencji organizatorów akcji i od współpracy firm towarzyszących.