< powrót
Jesienny cykl szkoleniowy dla Doradców Serwisowych

W obszarze obsługi klienta, umiejętność efektywnej komunikacji stanowi kluczowy element sukcesu. Dlatego właśnie Sieć EuroWarsztat stawia mocny nacisk na organizację szkoleń z Biura Obsługi Klienta.

 

W listopadzie mieliśmy przyjemność zorganizować kompleksowy jesienny cykl szkoleń, skierowany przede wszystkim do Doradców Serwisowych oraz właścicieli warsztatów. To już druga część serii szkoleniowej o tytule „Nowoczesna obsługa klienta Twojego warsztatu. Co robić, aby klienci nie tylko wracali, ale również polecali Twój serwis innym”. Udział w tym szkoleniu stanowił niepowtarzalną okazję do podejmowania kolejnych kroków w kierunku zwiększenia sprzedaży usług i części w warsztacie, jednocześnie rozwijając ogólne umiejętności sprzedażowe.

 

Program szkolenia skupiał się na trzech kluczowych obszarach. Pierwszym z nich była szybka weryfikacja intencji klienta, umożliwiająca sprawną identyfikację, czy klient faktycznie zainteresowany jest daną usługą. Drugi zaś obszar dotyczył efektywnego przekazywania informacji o usługach i produktach, co jest kluczowe dla skutecznego przekonania klienta. Trzeci obszar koncentrował się na radzeniu sobie z najczęstszymi trudnościami występującymi w obszarze obsługi klienta warsztatu. Jak wiadomo, trudni klienci mogą pojawić się w każdej branży. Niemniej jednak, warto unikać poddawania się roszczeniowemu podejściu, zamiast tego stawiając na opanowanie i profesjonalizm.

 

W trakcie trwania sesji szkoleniowej skupiliśmy się na opracowaniu skutecznego modelu sprzedaży oraz strategii sprzedażowej dostosowanej do specyfiki każdego z obecnych warsztatów. Dodatkowo, mocny akcent spotkania skierowany był na znaczenie języka korzyści w procesie sprzedaży, czyli skupienia się na tym w jaki sposób oferowane produkty lub usługi mogą rozwiązać problemy klientów, czy spełnić ich potrzeby. W części poświęconej trudnym sytuacjom w obszarze obsługi klienta, uczestnicy mieli możliwość praktycznego omówienia reakcji na różnorodne negatywne zachowania klientów. Analiza sytuacji ze zdenerwowanymi klientami, atakami na pracowników, krytyką warsztatu czy nawet przypadki, gdy klient używał wulgaryzmów – pozwoliła na rzeczywistą ocenę dotychczasowych umiejętności komunikacyjnych w kryzysowych sytuacjach.

 

Na zakończenie szkolenia, każdy uczestnik miał szansę utworzyć indywidualny plan rozwoju, dostosowany do zdobytej wiedzy i rozwiniętych umiejętności. Szkolenia organizowane przez Sieć EuroWarsztat znacząco przyczyniają się do podniesienia standardów obsługi klienta oraz efektywności sprzedaży w warsztatach w całej Polsce.

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco