< powrót
Cykl szkoleń dla managerów w EuroWarsztacie

 

W minionej fali szkoleniowej marka Eurowarsztat postanowiła udzielić wsparcia najważniejszej grupie osób w swojej sieci, czyli managerom kierującymi warsztatami przynależnymi do sieci. Dzięki przeprowadzonym analizom rynkowym, zarządzający siecią postanowili położyć główny nacisk szkoleniowy na podniesienie umiejętności zarządzania warsztatem, jak i wykorzystywaniem potencjałów ludzkich drzemiących w pracownikach podległych ów managerom.

Głównymi celami sesji szkoleniowych było:

  • Określenie typów osobowości poszczególnych uczestników w korelacji z typami zarządzania za pomocą testów psychologicznych (test Belbina, teoria X i Y)
  • Zapoznanie uczestników z obecnymi trendami zarządzania i kierunkami ich rozwoju na podstawie przykładów z innych marek tudzież konkretnych firm motoryzacyjnych
  • Określenie kluczowych potrzeb obsługowych klienta AD 2019 i możliwości ich zapewnienia poprzez swoje działania zarządcze
  • Stymulowanie usprawnień procesów serwisowych w taki sposób, aby były one maksymalnie efektywne przy jednoczesnych niskich kosztach inwestycyjnych
  • Przypomnienie kluczowych obszarów standardów obsługowych sieci Eurowarsztat i ich analiza na podstawie badań jakościowych przeprowadzonych w punktach
  • Określenie roli managerów w ścieżce kariery swoich pracowników oraz ich wpływu na efektywne implementowanie standardów obsługi klienta i nadzór nad ich spełnianiem
  • Ćwiczenia praktyczne na podstawowych wskaźnikach serwisowych KPI

 

Spełnienie ww. celów pomoże podnieść efektywność działania na lokalnych rynkach poprzez implementację rekomendowanych rozwiązań zarządczych. Zaangażowanie managerów w aktywne motywowanie podległej kadry do podjęcia pracy nad podniesieniem swoich umiejętności handlowych, jak i przestrzegania procedur wewnętrznych, znacznie wzmocni konkurencyjność warsztatów na obecnie trudnym rynku. Groupauto Polska widzi w managerach warsztatów jak dotąd nie wykorzystywany, ogromny potencjał. Stymulowanie ich do działania wspierającego swoich pracowników motywując ich, nadzorując i okresowo rozliczając, skutkować będzie wyższym poziomem jakościowym sieci w oczach klientów, nad którym nieustannie pracujemy. Do tego niezbędna jest praca samych managerów warsztatów nad własnym stylem zarządzania eliminującym bariery rozwojowe firm. Pokazujemy narzędzia przydatne w zarządzaniu, motywujemy do ustalania celów krótko i długoterminowych, angażowania pracowników w osiąganie targetów i nadzór nad efektami ich pracy.

Nasi dostawcy

  • Bosch - pozostałe Bosch - pozostałe
  • Delphi Delphi
  • Liqui Moly Liqui Moly
  • Textar Textar
  • Actia Actia
  • ATE ATE
  • Beta Beta
  • TRW TRW
  • Valeo Valeo
  • Bosal Bosal
  • Brembo Brembo
  • Dayco Dayco
  • Denso Denso
  • Exide Exide
  • Febi Febi
  • Filtron Filtron
  • Gates Gates
  • Shell Shell
  • Hella Hella
  • Hengst Hengst
  • Holts Holts
  • Honeywell Honeywell
  • Johnson Controls Johnson Controls
  • KYB KYB
  • Schaefller Schaefller
  • Mahle Mahle
  • Mintex Mintex
  • Monroe Monroe
  • NGK NTK NGK NTK
  • Osram Osram
  • SKF SKF
  • Sogefi Sogefi
  • Walker Walker
  • Wix Filter Wix Filter
  • Yokohama Yokohama
  • ZF ZF
  • Contitech Contitech
  • Lotos Lotos
  • NTN SNR NTN SNR
  • NRF NRF
  • GSP GSP
  • NEOLUX NEOLUX
  • MANN-FILTER MANN-FILTER
  • AS PL AS PL
  • GKN GKN
  • Erling Erling
  • Corteco Corteco