02 stycznia 2020
W minionej fali szkoleniowej marka Eurowarsztat postanowiła udzielić wsparcia najważniejszej grupie osób w swojej sieci, czyli managerom kierującymi warsztatami przynależnymi do sieci. Dzięki przeprowadzonym analizom rynkowym, zarządzający siecią postanowili położyć główny nacisk szkoleniowy na podniesienie umiejętności zarządzania warsztatem, jak i wykorzystywaniem potencjałów ludzkich drzemiących w pracownikach podległych ów managerom.
Głównymi celami sesji szkoleniowych było:
- Określenie typów osobowości poszczególnych uczestników w korelacji z typami zarządzania za pomocą testów psychologicznych (test Belbina, teoria X i Y)
- Zapoznanie uczestników z obecnymi trendami zarządzania i kierunkami ich rozwoju na podstawie przykładów z innych marek tudzież konkretnych firm motoryzacyjnych
- Określenie kluczowych potrzeb obsługowych klienta AD 2019 i możliwości ich zapewnienia poprzez swoje działania zarządcze
- Stymulowanie usprawnień procesów serwisowych w taki sposób, aby były one maksymalnie efektywne przy jednoczesnych niskich kosztach inwestycyjnych
- Przypomnienie kluczowych obszarów standardów obsługowych sieci Eurowarsztat i ich analiza na podstawie badań jakościowych przeprowadzonych w punktach
- Określenie roli managerów w ścieżce kariery swoich pracowników oraz ich wpływu na efektywne implementowanie standardów obsługi klienta i nadzór nad ich spełnianiem
- Ćwiczenia praktyczne na podstawowych wskaźnikach serwisowych KPI
Spełnienie ww. celów pomoże podnieść efektywność działania na lokalnych rynkach poprzez implementację rekomendowanych rozwiązań zarządczych. Zaangażowanie managerów w aktywne motywowanie podległej kadry do podjęcia pracy nad podniesieniem swoich umiejętności handlowych, jak i przestrzegania procedur wewnętrznych, znacznie wzmocni konkurencyjność warsztatów na obecnie trudnym rynku. Groupauto Polska widzi w managerach warsztatów jak dotąd nie wykorzystywany, ogromny potencjał. Stymulowanie ich do działania wspierającego swoich pracowników motywując ich, nadzorując i okresowo rozliczając, skutkować będzie wyższym poziomem jakościowym sieci w oczach klientów, nad którym nieustannie pracujemy. Do tego niezbędna jest praca samych managerów warsztatów nad własnym stylem zarządzania eliminującym bariery rozwojowe firm. Pokazujemy narzędzia przydatne w zarządzaniu, motywujemy do ustalania celów krótko i długoterminowych, angażowania pracowników w osiąganie targetów i nadzór nad efektami ich pracy.