Regularny udział w szkoleniach, bezpłatny dostęp do WiFi dla Klientów, czy wysokość stawek za usługi – m.in. takie elementy mają wpływ na ilość przyznawanych gwiazdek w sieci EuroWarsztat.
Skala jakości jest wynikiem cyklicznych audytów, jakie dany serwis przechodzi pod czujnym okiem Koordynatora sieci, a ich wyniki są publikowane na naszej stronie. System certyfikacji sieci EuroWarsztat wprowadzono, aby podnieść jakość pracy warsztatów samochodowych, co ma przełożenie na ogólne zadowolenie klientów ze świadczonych usług. System zawiera zbiór wytycznych i dobrych praktyk dla serwisów, które zobowiązują się do wdrożenia oraz późniejszego przestrzegania przyjętych standardów.
Gwiazdki wspierają swoim autorytetem wyróżniające się serwisy i potwierdzają standardy, jakich można oczekiwać w danym warsztacie. Dzięki temu klient widzi jak wysoko oceniony jest dany punkt.
Etap przyznawania ilości gwiazdek poprzedza wizyta Koordynatora EuroWarsztatu, który weryfikuje możliwości danego obiektu, wizerunek serwisu, a także jego szeroko zakrojone działania. W poszczególnych obszarach zawarte są odpowiednio wyważone pytania, pozwalające ocenić m.in. udogodnienia dla klienta, wewnętrzny i zewnętrzny przepływ informacji, szerokorozumiany wizerunek warsztatu oraz sposób obsługi klienta.