• Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych: 280 w Polsce, ponad 6 tys. na Świecie
  • Dbamy o bezpieczeństwosprawdzaj stan swojego pojazdu w naszych punktach serwisowych
  • Międzynarodowa sieć serwisów samochodowych: 280 w Polsce, ponad 6 tys. na Świecie

    Szkolenia

    Europejski wizerunek oraz profesjonalne narzędzia marketingowe nie wystarczą, jeżeli klient nie zostanie właściwie obsłużony, a warsztat nie wykaże się odpowiednim poziomem kompetencji. Również w tym zakresie warsztaty sieci EuroWarsztat mogą liczyć na wsparcie.

     

    Szkolenia techniczne

    podczas których poruszane są zagadnienia z zakresu: budowy, diagnostyki i metodologii obsługi poszczególnych układów oraz uwarunkowań prawnych stawianych warsztatom. Poziom EXPERT to seria zajęć praktycznych dla wyselekcjonowanej grupy, która zdobywa najwyższe wyniki w testach ze szkoleń. Mechanicy m.in. dokonują analizy parametrów oraz rozwiązują zasymulowane usterki w pojeździe. Udział w zajęciach rozszerza tematykę i doskonali umiejętności praktyczne. Szkolenia przeprowadzane są w całej Polsce.

    Szkolenia z obsługi klienta

    mają zadanie pogłębić wiedzę doradców serwisowych. Koncentrują się na obecnych trendach motoryzacyjnych dotyczących procesów obsługi klienta i budowania wizerunku firmy. Uczą też odpowiedniego podejścia do klienta, dosprzedaży usług, czy metod radzenia sobie z wymagającym klientem. Nowością na dwudniowych warsztatach jest prezentacja materiałów zebranych przez audytorów w badaniu Mystery Shopper. Na przykładzie badania tajemniczego klienta uczestnik może zobaczyć jak wygląda obsługa w warsztatach. Każdy z procesów serwisowych jest precyzyjnie analizowany  pod kątem mocnych stron jak i obszarów do poprawy.

    Szkolenia dla właścicieli

    serwisów EuroWarsztat wspierają w prowadzeniu działalności warsztatowej. Profesjonalizacja biznesów w branży motoryzacyjnej postępuje niesamowicie szybko. Właściciel serwisu to przedsiębiorca, menedżer i przywódca w jednym, nierzadko też doradca i planista. Nawet najlepsi mechanicy nie zapewnią sukcesu, jeśli firma nie będzie prawidłowo zarządzana. Zadaniem uczestników szkolenia jest zbudowanie biznes planu, uwzględniając potencjał organizacji i szanse na rynku. Uczestnicy szkolenia mają szansę poznać możliwości marketingu w nowych mediach. Omawiane są także bieżące zmiany legislacyjne.

     

    Dołącz do nas!

    tel. + 48 22 292 83 91
    e-mail: eurowarsztat@eurowarsztat.pl

    Szkolenia z obsługi klienta

    Szkolenia i kursy techniczne

    Szkolenia dla kadry zarządzającej i właścicieli

    Newsletter

    Zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu otrzymywania newslettera.
    Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być w każdej chwili cofnięte.

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zapisu na newsletter jest Groupauto Polska Sp. z o.o., z siedzibą Aleje Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa. Podane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO1 oraz uśude2 tj. na podstawie wyrażonej zgody w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (newsletter) na podany w formularzu rejestracji adres email.

    PEŁNA TREŚĆ KLAUZULI